7 ie sili ona lelei mo momoe

O le moe o le tomai o le fa'alelei.
A uma mea uma, e mafai ona e tafea ese atu i lau fanua o miti pe a e faʻanofo i lou moega, faʻapipiʻi i totonu, saogalemu ma le filemu e aunoa ma se popole i le lalolagi.Tu'u atu le palanikeke o le moe fiafia e teutusi ai oe i lona popo mafanafana.
Ae ui i lea, ina ia e o'o atu i le tulaga lea o le lotogatasi atoatoa faalelagi, e tatau ona e moe siosiomia e ie sa'o.
A leai…
Fa'amoemoe o se gaogao vevela e le to'afilemu e le mafai ona pu'eina.
E foliga mai e leaga, a ea?
O lea, ua matou i ai iinei e taʻu atu ia te oe le 7 sili ona lelei ie mo moe ina ia mafai ona e faia le filifiliga saʻo mo oe ma e pele ia te oe.

Cotton
O le tupu o ie pe a oʻo mai i le mafanafana, o le cotton e malu, manava ma mama.E le gata i lea, e fai lava si umi ma faigofie tele ona tausia.Ma o le mea tonu lena e avea ai le cotton o se tasi o ie sili ona lelei mo le moe!
E leai se mea e tutusa lelei ma le milo, malūlū i le mafanafana, masina mafanafana sa'o?E fetaui lelei le cotton i le tau vevela o Initia.O lea la o se filifiliga e mafai ona e talitonuina tauaso.
E mafai ona e fa'ae'e lou moega i totonu o fuga uma e maua ai le tele o mea mai lenei ie.Atonu e oo lava i le mauaina o se mea e puipuia ai le matai e le susu i le cotton pe a e manaʻo ai.
Ae ui i lea, ia mautinoa e filifili lelei le cotton e maua uma ai ona manuia moe-fiafia!

Modal ma Tencel
Fa'aigoa o "New Rayons", Modal ma Tencel e pei o ie fefiloi - o se koluse i le va o filo faanatura ma filo gaosia.
O lona uiga latou te maua le sili o lalolagi uma e lua?
Ioe, manaia tele!
O latou o se sui mata'utia i le cotton.Ma e mautinoa lava, e iai foʻi faʻamanuiaga uma - mai le vaivai i lalo i le faigofie o le tausiga ma le manava.
E tetee fo'i i maanuminumi ma avea o se filifiliga gafataulimaina ma fa'alelei.O se filifiliga lelei mo le si'osi'omaga.
Oi, ma na matou taʻua e lelei i latou i le puleaina o le vevela ma le susu o le susu ma talafeagai mo i latou e maʻaleʻale paʻu?

Silika
Vaai faalemafaufau i le see atu i totonu o se pea o ofu silika, o le lamolemole e milimili lemu ia te oe, ma malolo ai sela uma i lou tino.
E i ai se mea e sili atu?
O le silika o se tasi o ie e aoga lelei mo moega ma ofu moe.E matua'i malu, malosi ma se mea e fa'amama ai le vevela.Fa'amalieina oe ile po atoa pe mafanafana, pe a malulu fafo.
Le itu i lalo ole silika?E mafai ona taugata ma fai si faigata tele ona tausia.

lino
Toeitiiti lava o mea uma e matagofie e pei o silika, ie lino o se isi filifiliga sili mo lou moega.E tutusa lava le manava ma le mālū e pei o le silika – o le mea tonu lava e te mana'omia mo se tau mafanafana.
Ae le gata i lea, e fai si malu ma umi foi.Afai la e te filifilia le ie lino e te mana'o iai, e te iloa e te le sese.
Ae i le pito i tua, o le lino o loʻo i luga o le taugata o mea.E le gata i lea, e faigofie lava ona maanuminumi, e fai ai sina tausiga maualuga.Se'i vagana e te le afaina i lau fa'afefete.

fulufulu mamoe
E ese mai le lelei mo le vaitau o loʻo i o tatou luga, o le fulufulu mamoe e tele faʻamanuiaga e pei o se moega poʻo se mea moe.
Muamua lava, o se insulator lelei moni.O lea e te maua ai le manaia ma le suamalie i le tau malulu.Ma le isi, e mafai ona vaivai ma manava (faʻalagolago i le ituaiga o fulufulu - o le merino e sili ona vaivai).Ma e lelei i le fa'afefeina o le susu.
Peita'i, e pei ona ta'ua muamua, e le talafeagai mo tau uma.Ma o nisi ituaiga o fulufulu mamoe e mafai ona matua mageso, atonu e te manaʻo e mataʻituina lena mea.

Bamboo/Viscose (ituaiga Rayon)
O lo'o fa'amatalaina o alava e maua mai fa'alenatura, bamboo ma viscose o ituaiga rayon e tutusa lelei ona uiga.Ma o le mea moni, o le tele oi latou e lelei.
I le taimi nei, o se ie e sili ona lauiloa, o le bamboo e malu, manava ma mama.Tu'u sa'o i le liki fa'atasi ma mea e fiafia i ai le cotton ma le silika.
O le ace i luga o lona lima?E antimicrobial fo'i!Faia o le filifiliga sili mo soʻo se tasi e maua i le allergies poʻo le paʻu maʻaleʻale.
O le tele o tagata gaosi oloa e faʻaaogaina ma le malosi lenei ie.O le tele o au ie fa'atupu-tupu e masani ona faia i mea nei.

Polyester
Aua le faatuai i le igoa.O le polyester e tele ituaiga.Ma o nisi oi latou e lelei tele.Ae maise lava pe a tatou talanoa e uiga i le faatinoga o le polyester.
O lenei lomiga fou-tausaga e masani ona faʻaaogaina i taʻaloga taʻaloga ona o lona manava faigofie ma le susu-wicking meatotino.
Talu ai e le mitiia le susu, e te fa'amago ma mālūlū i le po atoa.E lelei pe afai e masani ona e mafatia i le afu o le po.
E le gata i lea, e matua umi lava ma e le mafai ona mou atu, tumau mo tausaga a sau.

O le fea e sili i latou uma?
Ia, afai e tatau ona tatou filifilia se manumalo ia i latou, o le a avea ma se fusi i le vacottonmaie tence.O i la'ua uma e togi uma pusa sa'o - mai le malu ma le tumau i le mafanafana ma le tausiga fa'apea foi ma le tau.
O le mea moni latou te lelei atoatoa mo le tau iinei ma fetaui ma manaʻoga o tagata e iai le paʻu maʻaleʻale e avea ai i latou ma se mea e leai se mafaufau.


Taimi meli: Oke-08-2022